20 Haziran 2008 Cuma








Yüreğimi kapında bıraktım, al senin olsunDenizlerim vardı tükenmeyecek sandığım, Özlenen umutlarım, sahile vuran hasretlerim, Bir de köşede bekleyen ölüm, üçünü ayıramadım.Ekranimda durur resmin özlemler arasında durur, Birde avuçlarımda şiirlerin senden geriye kalan,Diyorum ki; Işığım olsan, güneşin yerine, Bir kez çıksan karşıma, görünsen bana Aşkın sadece yüreğimde yaşayacak, Sevmelerin yitik olduğunu bile bile Belki de son kez, konuşuyorum Gözyaşlarımı derelere bıraktım,bitiyorum.. Sahillerindeyim, kumlarınla savur dünyaya, Çokça hüzün kaldı senden geriye. Bırakılmış kuşlar gibi ağladım yüreğime, Yüreğimi kapında bıraktım, al senin olsunArtık yaşayamam sensizlik zor, Adını bağıramam Eratam diye, Bir ben kaldım zemheri ayazında yüreksiz. Ben mutsuz sen umutsuz biliyorum.. Yüreğimi kapında bıraktım, al senin olsun,Ne senden öncesi aklımda, ne senden sonrası, Duramam vakit geldi artık Aşkım, Ecelin koynuna girdim, ölüyorum. Mevla mı alır beni yanına, melekler mi, Bensiz Ankara sokakları mı? Bilemem. Bu aşk bedensel değil, buralarda kalamam, Gelirsen bir gün ruhunla, yanıma, Seni bekleyen ölümsüz yüreğimi bulacaksin,Yüreğimi kapında bıraktım, al senin olsun.....

Hiç yorum yok: