20 Haziran 2008 Cuma








Aşkım...Bebeğim... Canım...Çarem... Dünyam... Eşsizim... Fırtınam... Geleceğim... Hayat Arkadasım...Işığım... İlkim...Jokerim... Kalp atıslarım... Limanım... Mucizem... Olmazsa olmazım... Özlemim... Pırıltım... Rotam... Sebebim... Sansim...TIlsImIm... Ugurum... Ümitlerim... Ümitlerim... Yasama hevesim... ZAFERLERİM... ASKIMSIN... bunun ötesi yok bunu aciklayacak baska bi kavramda yok. BEBEGİMSİN... bir anne bebeginin üzerine nasil titriyorsa bende sana öyleyim, gözümden sakiniyorum seni. CANIMSIN... evet sen canimin cani kanimin kani yüregimin yüregi nefesimin nefesisin. ÇAREMSİN... her derimi bir sekilde seninle cözüyorum. senin sevgin bana güc katiyor... DÜNYAMSIN... mutlulugum hüznüm tebessümüm acim hepsini herseyi sende yasiyorum sen minicik ama kocaman? dünyamsin benim. EŞSİZİM... sen teksin iste. TEKTANEMSİN BENİM... essizsin varliginla ruhunla bakisinla gülüsünle dokunusunla bi tanesin. FIRTINAM... hayatima girdigin ilk zamanlarda sevdan basimi öylesine döndürdü ki firtinam oldun beni ordan oraya sürükleyip sersemlettin. GELECEGİM... bunca zaman yalnizdi bu ruh... dile kolay 14 sene ama artik sen varsin sen gelecegimsin... HAYAT ARKADASIM... bi insanin hayatinda anne baba ve kardeslerinden sonra en önemli sahistir esi... sende benim icin bu cekilmezi hayatta arkadasim olacaksin insallah. ISIGIM... seni ilk tanidigimda dipsiz bi kuyudaydim sanki. kapkaranlik soguk bi kuyu SEN BENIM ISIGIM OLDUN... HEMDE ISIKLARIN EN GÜZELİSİN CÜNKÜ SADECE DOGRU VE GÜZEL OLAN HERSEYİ AYDINLATTIN BANA SEVGIN VE GÜVENINLE... iLKiM... sanirim anladin bunu hayatimdaki bütün ilklere sen sahipsin ve UNUTMA ILKLER IZ BIRAKIR VE IZ BIRAKANLAR UNUTULMAZ... JOKERIM... hayat bazen kafa bulur ya bizimle yada kafa buldugunu zanneder iste sen kaybettigimi sandigim o anlarda hep yanimda oldun sayende yeniden kazandim... jokerim oldun.KALP ATISLARIM... bu kalp sensizken atmaya korkuyor sen benim kalbimin en heyecanli en hizli en yavas ritmisin yasamam icin gereklisin. LIMANIM... caresizce yüzerken hayat denilen bu koca denizde siginacak bi liman bulamamistim o amansiz firtinalarda. AMA SEN CIKAGELDIN LIMANIM OLDUN SANA SIGINDIM. MUCIZEM... inanilmasi güc olaylardir mucizeler ve gercekötesi varliklar olur o mucizelerde. iste tipki sen! hayat bana senin gibi bi mucize sundu anladim ki ben özelim ki seni yolladi Tanrim bana. NEFESIM... sen olmadan bu kalp atmio demistim. atmayan bi kalp nasil nefes saglar? varligimsin... OLMAZSA OLMAZIM... her insanin hayatinda olmazsa olmazlari vardir. kiminin ickisi kiminin kahvesi kimininse ufacik oyuncagi... sende benim olmazsa olmazimsin. ÖZLEMLERIM... özledigim herseyi sende buluyorum. cocuklugumu, yaramazliklarimi, korkmadan aglamayi. PIRILTIM... hani her zaman dersin ya gözlerin parildiyor diye. iste canim bu pariltilarin sebebi sensin. iyi olan güzel olan herseyi varliginla aydinlatiyorsun. ROTAM... nereye gidecegimi bilmiyordum senden önce bi hedefim bi amacim yoktu ama sen rotam oldun ve artik hayati hedefledim. SEBEBIM... herseyin bi sebebi var ya! benimde simdi mutlu olmamin basarili olmamin gülmemin sebebi sensin. SANSIM... hayattaki en büyük sansimsin seni hakettigim icin sansliyim. TILSIMIM... sen sihirli bi deynekle geldin sanki bana. askin sihrini ölesine güzel yasattin öylesine döndürdün ki basimi tilsimim oldun. UGURUM... ugur böcügüm benim:'') sen benim ugurumsun iste yanimda olmasan bile varligin bana ugur getirio senin varliginla inandigim degerler ugruna savasip mücadele ediyorum ve korkmuyorum cünkü sen varsin... ÜMITLERIM... beklentilerim hep senin üzerine kurulu hayattaki tek ve en büyük ümidimsin... UNUTMA INSANLAR ÜMIT ETMEDEN YASAYAMAZLARMIS... VAZGECILMEZIM... YARDAN GECILMEZ DERLER YA BENDE SENDEN GECEMEM bu yeter sanirim. YASAMA HEVESIM... senin sevginle yeniden tutundum hayata. ....ZAFERLERIM... ISTE BU YA SENI ANLATAN EN ÖNEMLI KELIME BU BELKIDE... SENDE KAZANDIM HERSEYI... ASKIMI, SEVGIMI, GÜVENI, SAYGIYI, INANCI, MUTLULUGU, HÜZNÜ BILE...
KISACASI ^^HAYATI^^ SENLE SENDE KAZANDIM... SENI KAZANDIM... VE SEN EN BÜYÜK ZAFERIMSIN...

Hiç yorum yok: