19 Haziran 2008 Perşembe

Canım Sevgilim Göz Bebeğim Baş tacım Alın Yazım Kaderim ışıgım hayatı anlama yaşama sebebim beni benden alan aşkım canım sevgilim bir tanem benim Seninle mutlu huzurlu hayatın tüm güzelliklerini tüm enleri yaşıyorum
Allah’ıma her gün şükürler ediyorum sevgilim bu dünyadaki şansımsın sen benim..
Yanımda olduğun için beni sarıp sarmaladığın için benim aşkım sevgilim canım olduğun için minnettarım sana sevgilim..
Hayatımda canım olduğun için sonsuz teşekkürler askım
Tahmin ettiğin gibi yine şuan güzel bir müzik çalıyor burada sevgilim..
Ben seni çok özledim ışığım..
Hasretin özlemin dağlar kadar oldu aşkım..
Az kaldı ama meleğim inan az kaldı geleceğim sevgilim..
Sımsıcak sımsıkı sarıcam bedenini bedenime aşkım
Gözlerinde eriyeceğim yine ışığım..
Hayatın her anında da hep böyle olacağım sevgilim
ÇÜNKÜ BENİM BAŞTACIMSIN
KAAN
Yine hayatın her anında hep senin yanında senin sonsuz savunucun olacağım
Senin mutluluğun senin huzurun senin gülüşlerin olacağım..
Hayatın en uzun ve zor yüz metrelerini yan yana el ele yürek yüreğe koşacağız birlikte aşkım..
Her an her dakika her nefersimde sana akıyorum sevgilim..
ÇÜNKÜ BENİM ALIN YAZIMSIN
KAAN
Elbette aşkım bu geliş gidişlerimiz bir gün bitecek sevgilim ve sen bir gün gelip hiç gitmeyeceksin..
Sen benim inancım güvencimsin..
Benim sonsuz saygımsın sadakatimsin benim cennetimsinÇÜNKÜ BENİM KADERİMSİN
KAAN

Hiç yorum yok: