19 Haziran 2008 Perşembe

seni istiyorum aşkım















sevgini kalbinde hissetmek gözlerine dalmak istiyorum oradan hic cıkmamak ve kalbine akmak istiyorum hic bir soru sormadan cıglıkllar icinde uyanıp ismini haykırmak istiyorum kalabalık sehirde senle kaybolmak senile cok uzaklara gitmek istiyorum icimdeki boşlugu senile doldurmak kendimi tamamlamak istiyorum hayattan bıkmış bir haldeyken yuzunu görerek kendime gelmek istiyorum ruhum bedenimden ayrıldıgımda baş ucunda ellerimden tutarak dua etmemi istiyorum gecenin kör karanlıgında cimenler uzerinde uzanıp yıldızları seyretmek ve bir yıldız kaydıgında o dakikanın bitmemesini dileme istiyorum hayalini degil seni öpmek sana dokunmak saclarını okşamak sana sarılmak istiyorum gözlerinden akacak bir damla yas olmak ve kaybetmemen icin asla aglatmaman her gün gülemeni isitoyum agzından cıkacak tek bir söz olmak dudaklarında su misali dökülmek istiyorum sabah ilk ısıklarıyla elinde bir gülle kapıma gelmeni ve beni mahsum bir öpucukle uyandırmanı istiyorum ömrümüm en güzel günlerini senile yaşamak senile ölmek istiyorum son nefesimde o güzel ismini vermek ve mahsere kadar aşkını omuzlarında taşımak istiyorum simdi bir düşün bukadar zorken sevmek ben gerekirse yüregimi ellerine bırakmak cesaretinde bulunuyorum sensiz bir hayat düşünemiyorum öyle bir hayatta yaşamak istemiyorum güneş olup gunleri aydınlatmak ay olup karanlıkta bir umut ışıgı gibi pencerenin önünde gözlerinde parlamak istiyorum ASLIMDA BİR SEY DAHA İSTİYORUM SENİ ....


Hiç yorum yok: