21 Haziran 2008 Cumartesi

Ben Aşkı Yalnız Sana Yakıştığı İçin Severim


Seni ne kadar çok sevdiğimi anlatacak cümlelerin peşindeyim kaç gündür… Sana öyle bir şey yazmak istiyorum ki; şimdiye kadar kimse yazamamış olsun böylesine güzel, böylesine gerçek… Ve sana öyle çok anlatmak istiyorum ki seni ne çok sevdiğimi…

Yazıp yazıp siliyorum… Olmuyor… Hiçbir cümle anlatmıyor sana olan sevgimi… Ne yazarsam yazayım az kalıyor. Yüreğimde uçuşan kelimeleri tutup yan yana getiremiyorum.

Sayfalar dolusu seni seviyorum yazıyorum. Sayfalar dolusu aşığım sana çünkü. Ama daha güzel, daha büyük, daha anlamlı cümleler kurmak istiyorum. Sen bakar bakmaz anla istiyorum yüreğimi…

Anlatamıyorum…

Ne kadar şarkı varsa, ne kadar şiir varsa aşkla ilgili sana adıyorum…


kimdin
neydin bilmem
ve bir gün
geldin aniden
sevdim düşünmeden
ama bir şeyden eminim halen

ben aşkı yalnız sana yakıştığı için severim
bana da yaşattığın için sevgilim
çok teşekkür ederim

Hiç yorum yok: