19 Haziran 2008 Perşembe

hic sevmedim seni sevdigim kadar kimseyi

Hiç sevmedim kimseyi senin kadarYüreğim yanmadı hiç bu kadarÇok yanlızım seninle bir yarım Yok söylemeden olmazBen sana aşığım ahhh ah ben sana aşığımEğer elindeyse ne olur çal kapımıEğer yüregindeysem ne olur sil göz yaşımıSen bilmezsin alırım haberiniYollara küsmüşsün hissettin mi gittiğimi Ahhh hissettin mi gittiğimi..Buralar cehennem oldu inan banaYanıp kavrulsamda seninle güzel ankaraAhhhh seninle güzel ankaraGüneşimiz bu aşk yakar yüreğimiziHer dolmuş gözlerimizle göremeyiz hiçbirşeyiEğer elindeyse ne olur çal kapımıEğer yüreğindeysem ne olur sil gözyaşımıBenim kara haberim senindirEğer Leylan ölmüş derseler gelme sakın İstanbul'aBulamazsın ki beni buralardaBir bulut olup git Ankara'yaYağ istediğin kadar toprağımaBen bizim bahçede olacağımTam siyah kordonlu saatin yanındaO zaman bensiz dünyaya istediğin kadar bağırabilirsinSensiz bu dünyayı sevmiyorum sevmiyorum sevmiyorum diyeAma şimdi ne olursun gelLeylan hayatta ve İstanbul'daNefes almakta zor gelecek mi bir gün bana?Tek hayalim hissettiğim son nefesleri seninle alıp vermekHissettiğim son nefesleri seninle alıp vermek nefeslerimi seninle alıp vermekAhhhhhh ben sana aşığım...
.
.

Hiç yorum yok: