19 Haziran 2008 Perşembe

deli kız

Inanilmaz bir sey gibi geliyor. Bunca ay bunca zaman gercek in ta kendisi ile tanismak tum once yasadiklarinin hicbir anlam ifade etmemesi Benim guzel tatli kocam nazar degecek diye odum kopuyor Sen geldin benim durgun yasamima anlam kattin. Bunca zaman bos yere bos seylerle gereksiz detaylarla gecmis zamanim bana bunu gosterdin. Evlenmek..hic dusunmedigim bir seydi belki de evlenmek benim icin cok anlam tasiyan seyler ve ben bunun hep dogru kisi ile olmasi icin tanriya hep dua etmistim biran once evlenip ayrilmak bana gore degil cunku hic o salak asiklardan olmadim aileye hep onem verdim yasadiklarim hep gercekti ama seninle gercek.seninle anlamli bi tanem. Tanisali cok uzun zaman oldu ve seninle ilk tanistigimizda iste budur dedim icimden ben bu adamla evlenecegim :)) senile tanısalı 8 ay oldu ve ben inanilmazzzzz mutluyum.. Gerek is yasaminla gerek aile iliskilerinle gerekse hal ve tavirlarinla seinle gurur duyuyorum, Sana deli gibi asigim. Ve seninleyim benimlesin ve allah bizi kiskananlardan kem gozlerden korusun. Insallah bu mutluluk omur boyu surer sevgilim senin kadının namusun olarak mucx:)

Hiç yorum yok: