20 Haziran 2008 Cuma


Canıma işledin bir anda
Aşkın herzaman kanımda
Göremedim hayatı ben de
Sen yanımda olmayınca
Zor hayatı benle paylaş
Haydi yarim ol benimle
Aktı gitti su misali bunca günlerim
Beraber baş koyup geleceğiz üstesinden sevgilim
Kederim ol kaderim ol
Ancak hep te sevenim ol
İhanet etme kalbi kırma
Ölene dek te yeminim ol
Kimseden utanma
Aklımız hem fikirse başarırız
Unutma ki Tokat'ta en büyüktür aşkımız
Vazgeçilmez yolda biz varız
Ve yok ki kaygımız
Günden güne yükselen bu sevgim bitmez emin ol
Sanma hiç vefada biter bir boşlukta kaybolur
O boşluk aklının bir yerinde boşta durmasın ki
Çünkü sende ben varım
Bende var olan da sensin
Yarın hep bizim
Hayatımın adısın dilberim
Canımı yak bi gel sen istedigini yap
Bırakmam artık ben yeminliyim gülüm
Bizi ayırır ancak ölüm
Senelerim feda dedim
Bu saatten sonra vazgeçilmez
Zaten söz verildi artık
Dönen namerttir
Sevdiğini biliyorum o da benim kadar merttir

Canıma işledin bir anda


En güzel çiçek papatya
En güzel şey sen hayatta
Yine sorsam seviyor der
Bilmeyen var mı Tokat'ta
Köşe bucak buluşuruz
Hep göz göze konuşuruz
Yansa Tokat hiç farketmez
Biz cennette kavuşuruz

Bak papatya ben senin için varolmuşum canım
Her yanım senin kokun içinde duygulanmışım
Sormadım hiç ama varmısın ilerki yıllara
Kurbanım o gözlerinden damlayan şu yaşlara
Ben mahkumum bakışlarında kaybolan bu akşama
Bir demet yürek içinde iki çiçek yer almışız
Sen GüLüM ve bende yaprağın baharda açmışız
Sessizim su sesime ver kulak ve beni bir dinle
Her günü demleyen şu aşk ile coşarmışız
Sözlerimde seni yazar seninle yaşlanır ve tavlanır
Ümitsiz olma her adımda bir hayır
Akan zaman içinde hep yanımda ol
Sakın yitirme herzaman bana inan
Ben hep hayal içinde büyümüşüm
Fakat hayallerimde gerçek oldu
Sen hayalsin en büyük
Engelin önünde duralım hep ki olmasın sükut
Dilime şarkı oldun aşkımın bu sembolünde söyledim
Seninle ahirette dahil yaşamak isterim
Hangi insan manidir bizimle baş edebilir
Kelimenin de ötesi bende saklı gel düşünmeden
Derin bu duygular içinde kaybolup gücenmeden...



En güzel çiçek papatya
En güzel şey sen hayatta
Yine sorsam seviyor der
Bilmeyen var mı Tokat'ta
Köşe bucak buluşuruz
Hep göz göze konuşuruz
Yansa Tokat hiç farketmez
Biz cennette kavuşuruz...

Canıma işledin bir anda

Hiç yorum yok: