20 Haziran 2008 Cuma









Gel Desem Sana...Hiçbir Şey Sorma,Hiçbir Şey Konuşma,Sadece Gel..Gelirmisin? ?Hadi Desem Yada..Hiç Birşey Sormadan Yine Benimle Yürür Müsün Sonu Belirsiz...??Bakmasan, Görmesen ,Duymasan Beni Günlerce..Aylarca Belki..Yine Beni Severmisin??Gözden Irak Olan Gönülden De Uzak Olurmuş Derler Ya...Yanımda Olup Uzak Olanlardansan,Uzakta Olup İçimde Olmayı Becerebilirmisin..


Aylar Sonra,Yıllar Belki..''Seni Sevdim .. Senden Gelen İyi -Kötü Herşeyi Sevdim .Ve Hep Seveceğim 'Diyebilirmisin??


Yanımda Otururken Bile Zaman Zaman Deli Gibi Özleyebilir Misin??Her Ayrılışımızda Sabaha,Bir Daha Görmeme Korkusuyla Deliril MisinHer Gelen Telefonda'ben Diye İrkilir Misin Sebepsiz??Beni Her Dakikana Taşıyıp Yaşamayı Becerebilir Misin??


beni,ben gibi sevebilirmisin..?delirsem bi gün..' CANIMMMM diye sarılabilir misin....?kapris yapmak istesem ..yapsam hattaa şımarıp,kalabalıklarda elimi tutabilir misin...?
Hayat Birgün Bana Oynarsa,Maskeleri Yırtıp Her Yerimde Yine Beni Görebilirmisin..??Ne Şart Ne Konum Olursa Olsun,Gözbebeklerimin Hep Aynı Bakacağını Bilebilirmisin..?


Yada Ben Hayatla Oynamaya Kalkarsam Birgün Nefesimden Sıkılıp Ölsem Birgün,Yaşadığın Her Gün İçin Benimle,'Bir Saniye İçin Bile Pişman Degilim 'Diyebilirmisin...?

Sevgilim Ol Diyosun Bana.....Sen ,Bu Sevgiyi Kaldır
♥ Bekliyorum Belki Gelirsin Diye ♥
Bekliyorum, belki gelirsin diye, Eğer geleceksen,
Bir nisan yağmurunun, o ılık bulutlarıyla gel... Yürürken ağaçlara sular, aşkın damarlarımda akarken gel, Yürürken boş sokaklarda ben, yüreğim sen diye atarken gel,Yürürken gökte bulutlar, yepyeni baharlarla gel, Yürürken ağaçlara sular, yürü gözlerimden kalbime kadar.
Bekliyorum belki gelirsin diye
Eğer geleceksen,
Bir nisan yağmurunun, o ılık bulutlarıyla gel... Erikler çiçek açarken, yazı yaban yeşerirken gel, Son cemresi de düşüp toprağa, toprak buharlaşırken gel, Yüreğim aşkınla dolup da, özlemin beni ağlatırken gel, Gel sil gözlerimi, sana en ihtiyacım olduğu zaman gel.
Bekliyorum, belki gelirsin diye, Eğer geleceksen,
Bir nisan yağmurunun, o ılık bulutlarıyla gel... Dilek ağacında, çaputlar renk değiştirmeden, Yatırlarda mumlar tükenip, ışıkları tam sönerken gel. Göçmen kuşlar yeniden bir bir, sevinçlerle dönerken gel, Şiirler şarkı olup, sevdalı dillerde söylenirken gel. Ve, senin için Allah'a açık ellerim yorgun düşerken, Yok ki derdime ortağım, kendi kendime dertleşirken gel..

Hiç yorum yok: